Vilken fin hund vi har

Nu har det hänt ganska många gånger att folk kommer fram till mig bara för att säga vilken fin hund jag har.

Det tycker jag också.

Nu äntligen har han börjat äta igen. Hans matvägran gick så långt att jag drog ner portionsstorleken  en deciliter per mål och ändå åt han inte upp. Men nu är vi tillbaks till full giva igen och matskålen står tom mellan måltiderna. Han har aldrig varit smal så det fanns nog ingen anledning att vara orolig.

Han har också gått igenom en avmaskningkur på tre dagar. Jag skulle vara fyndig och lura i honom avmaskningen i små bitar av varmkorv. Det gick inte, han åt korven och spottade ut pillrena. Men sen knaprade han snällt i sig avmaskningspillrena när korven var slut. Lite lustigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0