Friska vindar

Det blåser ute! I natt vaknade valparna och morrade år vinden som ven runt huset.

Dom älskar att vara ute och har redan lärt sig hur dom får mig att förstå när dom vill bli utsläppta. Musse fångar kringblåsande löv och kommer stolt och visar upp för mig. Elton roar sig helst med att stjäla sånt som Musse bär på. Tillsammans håller dom på att gräva en grop på tomten. Det är ju bra om dom håller sig till en grop, tycker jag.

Jag sitter på trappen och tittar på. Tiden rinner iväg, tiden som jag borde ägna åt att flytta de sista grejjorna och börja städa lägenheten och plocka upp och komma i ordning i huset... Nästa vecka börjar jag jobba igen. Då blir det lite nya rutiner för killarna. Hoppas att det ska gå bra.

I dag kommer vi att tömma de sista sakerna ur lägenheten (datorn också). I huset har vi varken telefon, TV eller internet ännu. Därför kommer det nog dröja några dagar innan jag kan lägga ut något här igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0