Lite modigare

Idag vägde jag Elton igen. 9,7 kg. Jag tycker att han växer jättefort och börjar bli ganska stor nu. Och han har blivit lite modigare. I dag lämnade han mig för att springa iväg och hälsa på några byggarbetare längre bort. Det var ingen ide att försöka kalla tillbaks honom då. Han fick lov att hälsa på arbetarna, men när han märkte att jag var på väg därifrån fick han brottom tillbaks. Han har också varit så modig att han har stuckit fram nosen två gånger till Miriam, nog mest för att försöka hälsa lite på henne också. Men båda gångerna åkte han på örfil så det dröjer nog innan han vågar sig nära henne igen.

Men fortfarande morrar han åt sin egen spegelbild och han vägrar gå ut själv på kvällen när det är mörkt ute. Då är det bara att dra på sig jacka och skor och leda ut honom i mörkret för där tänker han inte vara ensam.

Kommentarer
Postat av: Anna Thulin Glöersen

Oj, vad han växer. Musse vägde 8,6 kg i söndags.

2008-03-11 @ 22:29:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0