En tjuv!

Elton var med mig in i en av ladugårdarana i veckan. I den ladugården där katterna bor. Elton tycker att det är väldigt spännande bland korna, men också lite läskigt så han är väldigt noggrann med att göra exakt som jag säger. Nu sist då han var med hittade han en av katternas leksaker. En mus som piper elektroniskt när man snuddar vid den. Han tog den. Ville inte släppa den. Han älskar den. Bär den med sig överallt. Han får inte ta med den ut så när vi är ute ligger den i hallen. När vi sover ligger den i sängen. Den är alltid med. Vilket kap.

Kommentarer
Postat av: Sara Enström

Ha ha, vad gulligt. Han kanske tror han är en kisse.

2009-02-28 @ 16:28:29
URL: http://chako.blogg.se/
Postat av: Zanee

Hej Elton, min matte säger att du har en mus i din mun, den ser väldigt liten ut, jag har en Råtta som jag springer omkring och bär på. Just nu ligger jag på databordet och kollar in alla fina bilder. Vilken fin overall du har på dig... kanske något för mig också....

hälsning Zanee

labrador

2009-03-16 @ 08:56:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0