Åh vad det e skönt att va ledig!



Efter 17 arbetsdagar i rad är det skönt att vara ledig. Vaknade i morse och var helt förvirrad. Undrade hur mycket klockan var, vad det var för dag, varför klockan inte ringt, varför jag inte var på väg till jobbet osv tills jag kom fram till att jag var ledig.

Elton ville inte gå ut sista vändan i gårkväll för det regnade och i morse ville han inte gå upp med Johnny för vi var lediga. Det blev många timmar utan att kissa för honom. Men det var självvalt och han verkade inte klaga. Vi har varit ute desto mer idag.

Som synes på bilden har jag klippt av den långa pälsen. Vi klarar inte av att spara ut den. Det fastnar för mycket snö och ännu värre nästan alla pinnar som trasslar in sig. Det blir nog ingen utställningshund av honom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0